4º División
Nombre: Gon
|
|
||||||
| Hinchas en el Exterior Este espacio es para aquellos miles de hinchas millonarios esparcidos por el mundo. |
|
|
Herramientas | Desplegado |
|
|
#16 |
|
|
welcome
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hi!
At least me, I have a little of respect to Maradona, 'cause he's more identified to Argentina than Boca Juniors. The most people remember the World Championship Mexico 86. Anyway, he started play football on Argentinos Juniors, and just played about two years on Boca Juniors, without winning any important cup ... Its usual that River Plate fan's sings songs against him, joking about his adiction or that kind of things, it's just local folk ... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Estrella del Equipo
Nombre: Fabrice
|
Welcome !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Cita:
q alguien te lo tradusca xD sobre maradona no hay mucho que decir es el mejor jugador del mundo sobre q es leyenda en boca no me importa por q los bosteros se cuelgan de eso y dicen que maradona es bostero cuando maradona no salio de boca ni es hincha de boca ahi encontre un recorte del diario del año 75 creo q decia q el era de independiente y escuche q siempre quiso jugar en san lorenzo por eso se los vio muchas veces en la cancha de sl (no actualmente q anda en todos los estadios del mundo) y los bosteros se cuelgan con q es el mejor jugador del mundo y maradona no les dio nada solo 1 campeonato en el tiempo q estuvo pero ellos se cuelgan de eso y mira q unos de sus idolos son cannigia el mellizo bs batistuta 1 salio de river 2 queria jugar en river 3 jugo en river antes q en boca | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Hello Welcome to the forum.
Maradona is the idol in Boca Juniors our eternal rival.Our idols are Francescoli, Alonso, etc. I to Maradona I have respect to him but in the Argentina selection. Furthermore he is a drug addict and he is our trainer of the Argentina selection. Malisimo mi Ingles no? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Que groso papa hasta donde llega la gran banda roja!!!!!!
Welcome bulgarian man (?) Feel free to insult bosteros and our current players, like Abelairas or Ahumada (aka Salchicha here in the forum) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Welcome friend!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
he is an addict!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
welcome at foro the river plate...y aguante berbatov jajaja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Welcome!
Cita:
| |
|
Última edición por Lucas; 21-02-2009 a las 18:47. Razón: Mensaje unificado |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Estrella del Equipo
Nombre: Fabrice
|
I' m agree with you about Dimitar Berbatov, it' s a very Great Striker. But he played for the rival of Levski Sofia: CSKA Sofia. Me I ' m more for CSKA in Bulgaria but in the past there is a Player of Levski who I like a lot of: The defender Emil Kremenliev, which was in the Bulgarian National Team for World Cup 1994 in USA. |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
MARADONA MARADONA